Hvor meget skal jeg debitere for min ekspert vidne? Det er et vigtigt spørgsmål, der vil bestemme succesen af din høring praksis.

Du kan oprette konkurrencedygtige prisniveau på flere måder. En måde er at diskret foretage nogle forskning for at finde ud af hvad andre eksperter opladning. En anden måde er at gennemgå relevante strafferegistret, da eksperter har til at offentliggøre deres priser som en del af deres regel 26 eller tilsvarende rapporter.

SEAK udgiver en opslagsbog, som du kan finde nyttige i at oprette din sats struktur. Bede om den “nationale Guide til ekspert vidne gebyrer og fakturering procedurer,” skrevet af Alex Babitsky, MBA, Steven Babitsky, Esq., og James J. Mangraviti, Jr., Esq.

Nu hvor du har en bedre fornemmelse af hvordan du indstiller din timesatser, er her fem tips til at hjælpe dig med at forberede en konkurrencedygtig sats kort:

1. få det skriftligt! Altid starte med et bogstav af engagement, der klart identificerer dine priser og forretningsbetingelser. Du vil være helt klar på, hvordan og hvornår du vil få udbetalt.

2. at etablere et minimum. Uanset job størrelse skal du indstille alle dine andre arbejde til side for at koncentrere sig om hver ny sag. Overvej at angive en 5 eller 10 timers minimum for mindre arbejdspladser. Denne politik vil refundere dig for den værdi, du giver til din klient.

3. Spørg om et forskudshonorar. Du kan sikre betaling ved at bede om et forskudshonorar, der får genopfyldes som midler er trukket i løbet af din opgave.

4. at gennemføre et afbestillingsgebyr. Langt de fleste tilfælde afgøre udenretligt, så du kan nemt finde dig selv med huller i din kalender, hvor du engang havde fakturerbare timer forpligtelser for depositioner eller retten vidnesbyrd. Din afbestillingsgebyr kan variere med graden af meddelelse, du modtager. For eksempel, måske er der ingen straf for annullering 10 dage før et engagement, men et gebyr på 50% for aflysning 48 timer i forvejen.

5. gennemgå dine priser. En årlig sats stigning er en ret almindelig forretningspraksis. Tag et kig på dine priser hver December og opdatere dit sats kort pr. 1 januar hvert år. Som en tommelfingerregel har du generelt plads til at øge dine priser, hvis ingen af dine kunder klager over dem. Teste højere priser på din nye klienter.

Altid huske, du er betalt for din viden og ikke dit vidnesbyrd. Pris og bill i overensstemmelse hermed.